Asiakasmaksut postilakon aikana

Asiakaslaskujen eräpäivää on pidennetty postilakon aikana 30 päivään.  Perintätoimet on pysäytetty lakon ajaksi, joten asiakkaille ei tule ylimääräisiä maksuja lakosta johtuen.

Laskun voi saada myös suoraan pankkiin verkkolaskuna, eli e-laskuna. Omassa verkkopankissa pitää valita lähettäjäksi Satakunnan sairaanhoitopiiri, erikoissairaanhoito. Omassa pankissa asioidessa voi tehdä myös suoramaksusopimuksen, jolloin lasku veloitetaan tililtä automaattisesti.

Laskun voi myös halutessaan saada OmaPostiin (entinen NetPosti). Ohjeistus sen käyttöön ottoon löytyy Postin sivuilta.

Lisätietoja asiakaslaskuista voi tiedustella  Satasairaalan potilasmaksutoimistosta klo 12–14 välisenä aikana puhelinnumeroista 02 627 7613, 02 627 7617 ja 02 627 7618, maksukattoasioista puhelinnumerosta 02 627 7628. Satasairaalan www–sivuilla on myös tietoa asiakasmaksuista www.Satasairaala.fi  – Potilaille – Asiakasmaksut.