Satasairaalan asiakaskokemus Suomen huippua

Arvot
Arvot

Asiakaskokemustulosten valossa satakuntalaiset saavat erittäin laadukasta hoitoa ja hoivaa.

- Viimeisimmän asiakaskokemuskyselyn 1 167 vastaajasta 90 % suosittelisi Satasairaalaa hoitopaikakseen. Kaikkien asiakaskokemuksen osa-alueiden yhteinen keskiarvo oli vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 4,56 / 5.

Hyvä hoito ja palvelu ovat aina olleet toiminnan perusta. Hoito- ja hoivatyötä tehdään Satasairaalan arvojen mukaisesti.

Pitkäjänteinen kehitystyö tuottaa erinomaista palvelua

Satasairaalan asiakaskokemusta johdetaan tiedolla, sillä asiakkaiden palvelukokemuksia on kerätty tekstiviestien avulla vuodesta 2017 alkaen.

- Olemme saaneet palautteita jo noin 120 000 näiden vuosien aikana, ja kaikki tämä, josta olemme kiitollisia, on auttanut meitä parantamaan asiakkaille suunnattuja palveluja. Määrätietoisen kehittämistyön tuloksena asiakaskokemuksemme on noussut erinomaiselle tasolle, joka on maan huippuluokkaa, asiakaspalvelupäällikkö Mari Viljanen-Peuraniemi kertoo.

- Asiakkaamme arvostavat todella korkealle Satasairaalan terveydenhuollon ammattilaisten osaamista ja asiantuntijuutta, mutta tavoitteemme on edelleen parantaa asiakaskokemusta jokaisella osa-alueella, Viljanen-Peuraniemi sanoo.